Träningsfilosofier och morgondag


det blir bara bilder på dini numera, ja tack!
Förmiddagen idag tillbringades på klubben, i slasket, men har man bestämt att man ska träna så har man! Jag fick förutom lillasyster o dennes kompis, med mig älsklingen då hans match blev intställd (vadå? varför? snö? var?)
Jag tränade in princip bara rutan. Det var nog tur att jag hade med mig Marco, min personliga rutflyttare och idéspruta, det var han som kom fram till det som fick rutantänket att lossna på lillkillen - förutom det bjöd han mig på mat och är bara världens underbaraste klippa till Pojkvän!

Jag tackar för pengarna jag fick i påsk, för imorgon blir det Skärholmen Centrum imorgon tillsammans med Marco och Isa, sen luncha hos farmor och farfar, underbart. Jag har inte shoppat på år och dagar (lögn), och god mat sitter aldrig fel. Inte några nya skjortor heller. Eller ringar. Eller linnen.
På kvällen däremot, scary shit, ska jag prata inför BKs nya styrelse om vår (sthlm HU) verksamhet, så det ska jag nog sätta mig o förbereda lite mer genomgående nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0