träningsmotivation

idag har jag kört löpningskompleterande styrketräning och känner av vader och rygg, imorgon blir det morgonlöpning och armpass på gymmet på kvällen - motivationen är tillbaka och jag klappar mig själv på ryggen som var klok nogatt inse att jag inte var tillräckligt frisk idag för att springa, men imorgon så!

För övrigt är skolan seg som in i helvete och jag missar en grov sovmorgon på onsdag pga. jävla nationella i Engelska - kill! Men torsdag ska jag träffa baby och på fredag är jag ledig och ska även då hänga med (och förhoppningsvis sova med) världens coolaste kille så jag antar att jag inte har så mycket att klaga på? :)


saknar hästen (hittar INTE bilden utan blurr framför mitt ansikte, var kan den vara? aja, hästen är ju det fina ändå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0