Can you get it up, are you big enough

det enda rihanna duger till är någon cool blogg-rubrik då och då. Pensionera tanten någon, snälla? haha.

Det var inte alls det jag skulle skriva nu, haha. Jag skulle skriva att jag har varit så jävla effektiv och duktig idag, hunnit med massor. Men i skolan har jag väl inte presterat sådär super kanske, som vanligt i och för sig. Jag skrev ju ett provisoriskt svenskaarbete på lunchen för att ha någonting med mig till lektionen, ska lägga till lite kanske innan jag lämnar in det på torsdag ;)

Ikväll blir det gymmet med Hanna, vilket betyder grym träningsvärk i armarna och magen imorgon, helvete va roligt. haha

Marco rapporterar att lillskiten bär apporten och jag reagerar "klass II på DM? jaaa!" rutan och apporten kvar. tom den 13 maj är DM, så en och en halv månad. Det kan gå, och går det inte så går det inte :) det är dags att dra igång med träningen ordentligt i alla fall, det är en sak som är säker!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0