Green is Not a Color

Om en timme ska jag tillbaka till skolan, samtal. Jag har fått VG+ på matten som jag trodde att jag totalfailade. Har en beställning på H&M Herr (till mig, tro inget annat, skjortor ftw!) som väntar på att bli bekräftad (ska fråga mamma först bara) och jag har tre timmar gym inplanerat imorgon, helvete va trött jag kommer vara sen.

Jag hoppas verkligen att jag får provrida den där medryttarhästen jag sökte igår, för den verkar perfekt. Underbart o börja rida igen, jag saknar det faktiskt, har jag insett.

den här veckan blir nog bra, på lördag är det distriktets årsmöte och jag har ingenting annat planerat, förutom massa timmar på gymmet då♥

Kommentarer
Postat av: becca

blå då? :O

2010-03-22 @ 15:01:22
URL: http://seiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0