I think he might be the one

jag saknar min baby, och stillar det med gröt (mitt nya beroende) och massa avsnitt av true blood som är så bra att jag ryser, (:

Jag är hemma imorgon också, skola på torsdag alltså, orkar inte ens känna efter hur det känns. Jag ska bara slå på autopiloten och gå dit.

jag åstadkommer ingenting nu förtiden, ska försöka finna ork att gå upp ur sängen och städa min garderob imorgon. den är kaos. så kanske jag känner att jag gjort något bra, för det är inte ofta jag gör det nu för tiden. Kanske lagar middag imorgon också, får lite uppskattning från mamma o pappa när jag hjälper till.

helt avtrubbad känslomässigt, kan bara känna lite, ibland. Illa. Känns inte som att någon tar in det jag känner ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0