jag har sällan...

... garvat så mycket som idag.
Jag o fia haffade kondomer, kom fram till massa smart, typ "pirre virre". Sen kastade vi iPhonen emellan oss, fan vad den tål smällar (det roliga är att fia är uppriktigt förvånad över varför den beter sig kontigt ibland, typ blinkar)!

sen på klassrådet frågar marika om vi har ngt tills imorgon o jag o fia bah i kör "muntligt italienskaprov" o hon bah "tack piff o puff" asgarv - fast det bästa är att vi ngra minuter senare, när Moa-Li undrar vad hon ska klä ut sig till som börjar på K (studentskivaa), skriker "karamellkungen" i kör... Piff o Puff vare ja...

jag kommer sakna fia fett mkt när jag byter gymnasium asså.. :/

edit:
jag måste få klaga lite, jag kan inte lyfta armarna, inte sitta på rumpan, garvar jag eller rör mig det minsta är smärtan i magen enorm. Träningsvärk kallas det. Styrketräning, det är någon som är påväg o bli biff! ;)

Kommentarer
Postat av: Fia

hahahahaha oslagbart :D

kommer sakna dig alldeles för mkt när du slutar :( <3

2010-03-25 @ 19:47:08
URL: http://statusfoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0