Jag saknar det som gör mig hel



Jag saknar att träna och tävla med hund. Det blir ju aldrig längre, Marco har så mycket för sig så när jag väl är med honom vill jag inte bara vara med hans hund, utan vara med honom. Men hundträningen är en så jävla stor del av mig, det är så jobbigt att inte hålla på med det.

Men i vår blir det till att sätta igång ordentligt, tvåan ska tävlas och freestylen ska tas tag i och fan va roligt det ska bli, jag längtar en massa!

jag har säkert en fördjävlig hjärnskakning nu; ramlade in i duschkaklet igår och dunkade bakhuvudet i ett trappsteg idag. Jag är yr och illamående, check! hjärnskakning som jag hade halva åttan, grov frånvara pga. det.. trodde jag var försiktigare med o slänga in skallen i hårda saker nuförtiden, men tydligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0