Jag vill ha en jävla framtid med dig

Aldrig varit så kluven i hela mitt liv faktiskt. Knäppt, Hoppas jag får rätsida på hela världen imorgon - när jag kan snacka med honom som vänder upp-och-ner på mitt liv, skakar det i en shaker och gör det svårt att andas.
Idag ska jag till skolan, jo Tja att jag kommer göra minsta lilla när jag väl är där..?
Engelskan kommer jag försent till (för jag sitter ju här), lunch, matten sitter jag med mp3n i öronen och försöker koncentrera mig, på datorkunskapen kommer Fia, och jag kommer få göra mitt prov, som jag inte kan ett skit av, IG-helt seriöst, jag säger inte bara så, det är ett IG helt klart, vet inte ens vad det handlar om vafan:)

Okej, jag har fett mycket att klaga på och längtar tills ikväll då jag ska proppa i mig chips tills jag spyr.
Ha en bra jävla fredag.

edit
: okej jag erkänner, jag är bara förjävla kär och sårad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0