så länge jag andas, lever jag


Sommarkväll, det är helt klart sommarlov, jag ligger i jeansshorts och pojkvänsshorta i älsklingens famn i gräset och känner mig oslagbart fin, luktar sex, dricker cola light och lyssnar på älsklingens dunka dunka i högtalare och är tysta, kramas och säger inte ett ord. Jag lyckades just definera lyckan.

Jag är trött på skolan nu, nu får det vara nog, nu orkar jag inte mer. Jag är trött på att inte känna mig fin nu. Jag är trött på att aldrig ha något att ta på mig, jag är trött på att alltid ha begränsad tid med baby (tänk dig å ligga någonstans på landet, en hel dag i gräset, o bara vara?) jag är trött på att ha kort hår och bleka ben.

Det är dags att göra någonting åt det, första kontakten med djurgymnasiet är tagen, jag ska börja träna mer regelbundet nu, jag har beställt två pojkvänsskjortor från H&M, Jag intalar mig att baby älskar mig mer om vi inte ses så ofta, jag tar hand om mitt hår och tänker positivt. Jag börjar nu.

Hej sommaren -10, du är mer än välkommen, nu!

1. frankrike/barcelona 08 2. jag älskar dig 3. drömhåret, fast fel färg, vad tycker vi om blondiner i det här huset?

Kommentarer
Postat av: Michelle

skolbyte på G? :S

2010-03-22 @ 22:59:07
URL: http://michelleochjack.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0