walk these streets without you

Nu har jag hoppat av estetisk verksamhet, fått ny inlogg till gymnasieintagningen.se och det blir alltså fyra år gymnasium för mig, jag börjar om ettan till hösten. Jag läser klart ngra kurser på Täby dock, känns onödigtatt börja om med de man är nästan klar med :)

Jag kommer alltså ta studenten sist av alla 93:or jag känner, men jag kommer också fylla 18 först i min klass, awesome! Detta är ett sätt för mig att överleva, jag pluggar mitt intresse, och överlever skolan.
Jag känner mig lite övergiven - vart fan tar folk vägen när man vill prata om ngt så viktigt som min framtid?

Jag ska göra mig iordning o dra till gymmet så fort det där töntiga passet slutat där (egentligen är jag bara sur för att jag missade att det var ikväll, haha) och prata med Hanna B och det ska bli sköönt! vi har inte setts på ett tag nu :)

när jag ser den här bilden saknar jag alltid hur det var, det skulle ju vara vi fyra. Inte för att det är helt fel att vara vi tre heller, men pojkarna får ju övertaget och majoriteten av rösterna i det här förhållandet nu, det är nog snart dags o skaffa en liten spökflicka som kan vara med på våra äventyr snart!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Låter som ett bra steg!

Jag har aldrig ångrat mitt byte. Varför ska man stanna på ett ställe där man inte trivs :) Man ska inte slösa bort tid av sitt liv med att vara olycklig om de går att göra något åt saken!

Kämpa på!

2010-03-24 @ 00:00:45
URL: http://michelleochjack.webb.se
Postat av: Maria

Åh det låter bra att du hittat något som du orkar med! Lite omstart och sånt. Blir nog jättebra!

Fika på lovet? Saknar dig<3

2010-03-25 @ 14:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0