yesterday wasn't a good day

igår åkte jag till Haninge bara för att bli jävligt besviken, gah, 2.5 h kommunaltrafik är ju kul liksom; nej? Men aja, vad göra? jag hittade i alla fall, lite stolt, lite stolt över att jag "kom i tid" och grejor.. fick springa till den där jävla bussen, Men det hade ju inte spelat någon roll då.. hah.

Romme var sjukt roligt i alla fall, och jag vill göra det igen! förutom att Marco är bättre än mig på att åka skidor, vilket stör mig, haha, jag vill vara bäst på allt, jämt. Speciellt inför honom, brukar inte lyckas direkt. Eller ja, vettefan om jag någonsin lyckats med det? undra om han tycker jag är bra på någonting? brukar bara bli nervös o klanta mig när han är med nämligen.. haha, däremot lyckas jag alltid bli jävligt jobbig när jag är trött, haha asså vafan, skäms.

jag är typ sjuk, typ ledsen och typ sämst. Jag är inte riktigt säker på någon av dom nämligen, haha. något jag är säker på är att jag saknar min pojkvän, behöver krama honom, pussa honom i nacken och klia honom i håret och på ryggen... gah!

när man fotar choklad, har man tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0