Duktig hund!

Maxi är så jävla underbar att jobba med nu, han tycker att det är roligt och han är duktig, mycket duktig.
Jag och Maj var o tränade på Haninge BK igår, riktigt mysig klubb, nästan så jag önskar att jag bodde närmare så jag kunde hänga där ofta, ofta!

Maxi var superduktig, jag måste nöta vänstersvängar dock, för jag svänger lite hajpan, men Max gör sitt yttersta, hela tiden, för mig. Så himla fin, så nu ska jag nöta och ge honom bättre förutsättningar i de där jävla svängarna, jag trasslar ju in benen haha!! Han går tvåan otroligt fint, rutan går bättre o bättre och apporteringen ska vi nog få stil på inom en snar framtid! :)

åh, jag längtar till tävlingen den 10 :D

btw, så bestämde jag mig just för att det ska vara varmt i helgen så jag kan leka tävlingsarrangör i jeansshorts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0