regnig, men mysig, fika och träning på klubben


så här trött blir man när man gjort sin förare väldigt stolt när man listat ut vad rutan innebär!

Ja, idag var det då inbokat i kalendern "fika och träningskväll på klubben" och det var runt tio stycken som hade anmält sig på olika sätt - men vi blev "bara" åtta stycken, det var mycket trevligt och det var speciellt en tjej där, med en blandig schäfer mini-aussie (som såg precis ut som en schäfen i miniformat, asball!) som jag definitivt ska dra med på träningar, riktigt trevlig och engagerad! Och den enorma mängden fika lyckades vi trycka i oss i alla fall! Mycket trevligt, fast både hundar och förare var blöta, leriga och frusna när vi tog oss in i stugan för en extra fika och uppvärmning innan vi drog oss hemåt.

Jag och Elisabeth höll i det hela, med hjälp av Anna, som kom lite senare. Sen skjutsade Elisabeth mig till Haninge så jag kunde lämna Max, och sedan tillbaka. Vilken ängel!!♥

Nu känns det bättre inför torsdagen, dock är platsliggningen ett osäkert kort och apporteringen kommer nog inte fungera då ingångarna är väldans läskiga enligt lillskiten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0