så jävla bra

Det var jävligt tungt idag, hela dagen fick mig att vilja bryta mitt SIMkort i fyratusen bitar, klippa av mitt äckligt korta hår så det bara blev snagg kvar och skära bort det jävla äckel-fettet på magen. Jag var trött, ensam och frustrerad. I skolan hann jag både bli arg och sårad och jag var helt otaggad på att springa när jag kom hem. Eller det vara snarare "jävla idiot, tror du jag springer eller".

Men när jag kom hem drog jag på mig träningskläderna o gav mig ut, och det gick lättare än förra gången och blev roligt efter ungefär halva sträckan - och jag förbättrade min tid med några minuter.
Sen gick jag till solna c för att möta upp helena och få kanslinycklarna - utskick på g. Mina ben är lite darriga nu, men nu vill jag träna mer - meer! NU! Men nej, ingen träning förrän styrkepasset imorgon - vilar jag inte blir jag galen.

snygg, stark och bara så jävla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0