stillsamt lägger sig sorgen - jag är så jävla tacksam

På en asfaltsplan i Jordbro insåg jag att jag borde vara tacksam. Nu är jag trött, glad, lite sorgsen, öm, kär och med läppar som minns kyssarna som varit.

Ikväll ska jag äta en enorm muffin (dom är så jävla goda - mästerverk by me) och läsa en bok, slappa galet och bara vara nöjd. Imorgon har jag en hel dag att bara vara på och sedan börjar helvetet med veckan på måndag. Så glad att jag valt att hoppa av!:)

Jag har en plan, det är fan nog med fläskande nu (muffinsen ikväll gills inte okej, jag är värd den!) och nu är det beach 2010 ftw, trött på att känna mig missnöjd och inte göra någonting, nog med sådant!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0