Tagga

Det sket sig lite igår - men nu är jag på bra humör igen. Matteprovet imorse gick bra, jag var påväg att ge upp, sen kastade jag en blick på formelbladet och poletten trillade ner, det var så jääva bra! Hahah, alla hatade mig när alla svarade dåligt på hur det gick medan jag skrev aweeesome, haha, ingen som förstår mig när fija inte är här. Eller jo, nu är Maria här, då är det också skojigt :)

Imorgon är det tävling, uscha, läskigt men satan va roligt! är Jättespänd, glädjen grumlades igår och jag tänkte stryka mig, men sen bestämde jag mig för att det är roligt att tävla ändå - så det så. dessutom bara tre stycken i klassen, så om gud tycker om mig det minsta får Maxi ligga på kanten! amen!

edit: JAG FICK SOMMARJOBB AV KOMMUNEN, AWEEESOOOOOMEEEE!
jag ska äta choklad när jag kommer hem, det behövs! ;) apelsinkrokant!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0